Observera att dessa villkor inte påverkar några lagstadgade rättigheter, som lagstadgade garantirättigheter eller rättigheter enligt tillverkarens garanti.
Om du vill ta del av OnePans 30-dagars nöjd kundgaranti samtycker du till följande:
1. Konsumenter måste ha köpt en OnePan-produkt.
2. Konsumenter har upp till 30 dagar på sig att prova produkten. Om de inte är nöjda ska de inom den tiden meddela OnePan att de önskar returnera produkten via mail på info@onepan.se .
3. Konsumenter måste tillhandahålla en orderbekräftelse, en inskannad version (eller ett tydligt foto) av ett köpbevis via e-post.
Köpbeviset måste innehålla följande information för att godkännas:
Modell- eller produktbeskrivning
Kvantitet
Pris
Inköpsställe
Inköpsdatum
Om vi bekräftar att köpbeviset är giltigt ordnar vår kundtjänst returfrakt av produkten. Konsumenter har upp till 10 arbetsdagar på sig från avisering att returnera produkten till OnePan, om inte OnePan ordnar med en senare hämtning av produkten. Returer måste göras till OnePan enligt de metoder och instruktioner som tillhandahålls av OnePan när konsument meddelar oss att de använder 100 % nöjd kundgaranti.
4. En återbetalning kommer endast att utfärdas när vår tjänsteleverantör har tagit emot och inspekterat (1) produkterna och (2) det ursprungliga inköpskvittot.
5. Produkten ska returneras i sin originalförpackning och innehålla allt medföljande innehåll och tillbehör såsom örngott etc. och de ska vara rena och fria från all mat.
Återbetalning kan nekas om produkten, enligt OnePans tjänsteleverantör, inte har använts i enlighet med användarmanualen. OnePan förbehåller sig rätten att dra av ett belopp som motsvarar produktens värdeminskning jämfört med dess ursprungliga värde, om och i den mån sådan värdeminskning beror på att konsument hanterat varan i större utsträckning än vad som är nödvändigt för att fastställa dess egenskaper eller funktion.
6. Det kan ta upp till 30 dagar innan återbetalningen kommer in på det angivna bankkontot.